Media

Preguntes freqüents

A continuació, les preguntes més freqüents. Si té més preguntes, si us plau envíenoslas, fent clic aquí.


Com apuntar-se a una visita de la central?

Per visitar la central de la Zona Franca, si us plau, contacta amb nosaltres, [link Contacte] donant el nombre de persones previstes i la data triada per a la visita.

Quan rebré les factures?

Les factures s'emeten cada mes, el 19 del mes (+ o - 3 dies) i són enviades a l'adreça eligida per vostè durant el seu registre per rebre les seves factures. El dia de les lectures dels comptadors és el 15 de cada mes.
Podeu triar l'opció d'enviament per correu electrònic, per això, envieu-nos un missatge amb el seu nom, la dirrecció de subministrament del servei, el seu número de compte i el seu dirrecció de correu electrònic, fent clic aquí. [Link Contacte]
 

¿Fins a quin punt és responsable Ecoenergies Barcelona?

Ecoenergies Barcelona és responsable dels equips fins a la subestació. En altres paraules, no és responsable dels equips instal·lats dins dels edificis.
 

Com demanar informació?

Pot demanar informació per correu o telèfon. Feu clic aquí per contactar-nos. [Link Contacte]
 

Com fer una reclamació?

Per fer una reclamació, per favor contacta amb nosaltres per correu o telèfon indicant el seu número de compte Ecoenergies Barcelona i l'atendrem d'aquí a dos dies.
 

Qui regula a Ecoenergies Barcelona i com?

El nostre regulador és TERSA, una companyia pública especialitzada en seleccionar, tractar, controlar, gestionar i valoritzar els residus sòlids urbans, amb el compromís i garantia de la millora contínua en la gestió ambiental. TERSA aprova les nostres tarifes, representa els Ajuntaments de Barcelona i l'Hospitalet de Llobregat i s'encarrega d'assegurar el bon funcionament dels nostres procediments.
 

Quines mesures hi ha a la meva disposició en cas de conflicte?

Si la seva reclamació no ha estat atesa de manera satisfactòria, posem a la seva disposició el "arbitratge". L'arbitratge funciona de la manera següent: el nostre regulador, TERSA, serà informat de la situació que no s'ha resolt amb les mesures habituals i una reunió serà organitzada amb els tres partits per resoldre qualsevol conflicte